czwartek, 31 października 2013

Biorę udział w konkursie u Makijażowo" Brak komentarzy:

Biorę udział w rozdaniu  i serdecznie zapraszam na http://makijazzowo.blogspot.com/2013/09/konkurs-rozdanie-rocznicowe.html

Lakier do paznokci EVELINE colour instant Brak komentarzy:

Witam serdecznie! Dziś chciałam się z wami podzielić króciutką recenzją lakieru do paznokci "Eveline colour instant fast dry&long lasting". Lakier ten otrzymałam od strony Beauty tester, za wyrażanie opinii o kosmetykach.  Serdecznie chciałam wam polecić tą stronę, jeśli wahacie się z zakupem jakiegoś kosmetyku i chcecie się przekonać czy warto wydać pieniądze.Na stronie znajduje się wiele kosmetyków i wciąż, regularnie dodawane są nowe. Sami także możecie zarejestrować się na stronie, a na "fejsbukowym" fanpagu odbywa się wiele konkursów, gdzie można wygrać, naprawdę ciekawe kosmetyki! Także warto zajrzeć.


No dobra, przejdźmy do produktu.

Ja otrzymałam kolor 668. Kolor bardzo przypadł mi do gustu.  Jest to duża 12ml buteleczka. Bardzo fajny pędzelek, którym można równomiernie rozprowadzić lakier na paznokciu. Konsystencja też jest całkiem fajna, nie za gęsta, nie za rzadka. Płytkę paznokcia należy pomalować dwa razy, na co zwraca uwagę producent.

Na zdjęciu niestety tego nie widać, ale producent pisze " Malować dwukrotnie na odtłuszczone paznokcie", tak więc  wszystko mamy napisane klarownie.
Używam tego lakieru już od dwóch miesięcy ( malując miej więcej  co dwa tygodnie),  wspólnie z siostrą i zdążyłam zauważyć, że jest wydajny. Co ciekawe producent zaznacza, że w lakierze nie znajdziemy szkodliwych substancji i wymienia je na opakowaniu. Między innymi znajdziemy tam ten składnik, którego eveline użyło przy odżywce 8 w 1.

Kolor jak już mówiłam, jest bardzo ciekawy. Jest troszkę ciemniejszy niż na zdjęciu. Bardzo intensywny i zostaje na paznokciu dosyć długo, nie licząc drobnych odprysków na czubku paznokcia.


Bardzo lubię markę Eveline i po raz kolejny mnie nie zawiodła i pewnie nie raz sięgnę po produkty tej marki.



środa, 30 października 2013

Odżywka 8w1 - wróg czy przyjaciel? 4 komentarze:


Serdecznie wszystkich witam i chciałam od razu przeprosić was, za przerwę na blogu. Wszystko jednak wraca do normy i postaram się dodawać nowe posty regularnie! :)


Dziś chciała napisać co nieco o odżywce Eveline 8w1
Pewnie wiele z was spotkało się z recenzją owego kosmetyku, albo tą lepszą, albo tą gorszą i komu tu wierzyć?

Zacznijmy może od składu i tego co mówi nam producent.

ewolucyjna i unikalna formuła z aktywnym kompleksem Strong Nail (tytan i diament) wnika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje. Uszczelnia, maksymalnie utwardza oraz pobudza wzrost płytki paznokciowej. Uelastycznia ją, zwiększając odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem. Sprawia, że zniszczone, matowe paznokcie odzyskują gładką powierzchnię i lśniący połysk. Już po 10 dniach kuracji znikną wszelkie problemy, a Ty będziesz się cieszyć pięknymi i zadbanymi paznokciami.
Uwaga: Zawiera 2% formaldehydu. Przed użyciem należy zabezpieczyć skórki oliwką lub kremem, a przed rozpoczęciem kuracji wykonać próbę uczuleniową.

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nirtocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Fomaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.

Cena: 9,49zł / 12ml
/m/


//Źródło wizaz.pl 


W składnie zaznaczyłam jeden składnik, który jest powodem tych wszystkich kłutni. Fomaldehyde niestety niektórych uczula. Dlatego producent proponuje nam najpierw test 2 - 3 dniowy i jeśli zauważymy niepokojące objawy ( zaczerwienienie, ból pod paznokciem) powinniśmy odłożyć ową odżywkę na bok i unikać owego składnika w innych produktach.
Musicie pamiętać o zabezpieczeniu skórek kremem! Odżywka je wysusza i może spowodować problemy

Należy także tą odżywkę stosować z głową! Producent pisze, że przez 4-6 tygodni.
Ja polecam zrobić 2 kuracje z przerwą przynajmniej dwu dniową tj. Malujemy paznokcie przez cztery dni wedle instrukcji, zmazujemy i po 2- 3 dniach od nowa. Później znów zamazujemy i robimy przerwę ok 2 tygodniową.

Nie używajmy jej jako baza pod lakier! 

To takie kilka przestróg, a raczej porad dzięki, którym odżywka da nam oczekiwane efekty.


Ja tak stosuje i jestem bardzo zadowolona! Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia przed kuracją, a teraz moje paznokcie są zbyt krótkie by coś pokazać ( jak tylko urosną wkleję tu zdjęcie!). Moje paznokcie są twardsze i mniej się łamią, za co dziękuje serdecznie tej odżywce!


Ja serdecznie wam polecam, ale proszę - uważajcie.