Basil Element. Odżywka wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów ELFA

Cześć wszystkim!

Co u was słychać? Lepicie tam sobie bałwana? U mnie śnieg już stopniał i mam szczerą nadzieję, że już nie wróci. Potrzeba mi teraz dużo słonecznych i przyjemnych dni, a Wam? Dziś zapraszam na dość zielony post. Pod lupę weźmiemy Bazyliową odżywkę od Elfa Pharm. Ta zieleń zdecydowanie przyciąga wzrok. Czy jesteście ciekawi jak się sprawdza i czy warto ją kupić? Zapraszam do czytania dalej!



O produkcie :

Odżywka wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów Bazylia + Keratyna Po oczyszczeniu skóry głowy i włosów szamponem Basil Element przejdź do kolejnego kroku pielęgnacji i zadbaj o ich odżywianie. 
OCIMUM BASILICUM EXTRACT Ocimum Basilicum Extract to naturalny, ekologiczny ekstrakt pozyskiwany z bazylii, na drodze nowatorskiej metody biotechnologicznej stosowanej do tej pory głównie w farmacji. Badania kliniczne wykazały, że ekstrakt z bazylii znacząco zmniejsza wypadanie włosów u kobiet i mężczyzn cierpiących na łysienie androgeniczne, wzmacnia i odmładza skórę głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je. 

HYDROLIZAT KERATYNY Hydrolizat keratyny to substancja, która uzupełnia niedobór naturalnych składników tworzących strukturę włosa. Dzięki niej zwiększa się objętość włosów, które stają się mocne i zdrowe. 

Sposób użycia: Odżywka nadaje się do codziennego stosowania. Używaj jej po każdym myciu włosów. Po nałożeniu na umyte włosy i skórę głowy pozostaw odżywkę przez 5 minut, a następnie ją spłucz.

SKŁADNIKI: AQUA, CETEARYL ALCOHOL, CYCLOPENTASILOXANE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, CETRIMONIUM CHLORIDE, PROPYLENE GLYCOL, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, KERATIN AMINO ACIDS, COCOS NUCIFERA OIL, OCIMUM BASILICUM HAIRY ROOT CULTURE EXTRACT, DIMETHICONE, PARFUM, PANTHENOL, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, LINALOOL

 POJEMNOŚĆ: 300 ml / 10.14 fl. oz


Moja opinia:

Opakowanie: Butelka zdecydowanie przyciąga wzrok swoim kolorem. Intensywna, przyjemna zieleń cieszy oko. Bardzo elegancka, minimalistyczna etykietka wzbudziła we mnie pozytywne odczucia. Aż chciałam wypróbować tę odżywkę od razu! Produkt otrzymujemy w opakowaniu, na którym czytelnie umieszczono wszystkie potrzebne nam informacje. Butelka zrobiona jest z półprzeźroczystego plastiku, a więc możemy łatwo kontrolować jej zużycie.  Cieszy mnie też zastosowanie pompki w tym opakowaniu. Jest to dość wygodna forma dozowania produktu i przy odżywce do włosów sprawdza się świetnie. Opakowanie oceniam na piąteczkę.


Konsystencja: Dobrze możecie ją zobaczyć, na zdjęciu powyżej, nie jest ona gęsta. Jak na odżywkę do włosów jest dość rzadka. Jednak nie ucieka przez palce. Dzięki temu wygodnie nakłada się ją na włosy, ale niestety przez to staje się mniej wydajna. Kolor jej jest biały, bez żadnych drobinek czy innych niepotrzebnych rzeczy. Kremowa, gładka konsystencja. Z moich włosów nie spływa i jest dość łatwa w spłukiwaniu. 

Zapach: Jest on dość charakterystyczny. Myślałam, że bazylia będzie mocno wyczuwalna w tym kosmetyku, ale jednak tak nie jest. Wiem, że wiele osób nie przepada, za mocnymi ziołowymi zapachami. Zapach tej odżywki jest dość przyjemny, ale bardzo ciężki do opisania. Z całą pewnością nie powinien nikomu przeszkadzać. Nie jest on intensywny i praktycznie o nim zapominam podczas użytkowania tego produktu.


Działanie:  Jak widzicie na powyższym zdjęciu istnieje cały zestaw produktów Basil Element. Ja używałam tej odżywki z innymi produktami, nie stosując całej serii. Zauważyłam, że odżywka dobrze działa na moje włosy. Przede wszystkim nie plątała ich, czego nieco się obawiałam przed użytkowaniem. Takie już moje włosy są wybredne, że naturalne produkty lubią plątać moje włosy. Odżywka nie wpłynęła jakoś mocno na rozczesywanie ich. Po prawie miesięcznym używaniu produktu, zauważyłam, że włosy mniej mi wypadają. Nadal po zimie się sypią, ale zdecydowanie mniej niż zazwyczaj. Odżywkę stosowałam na całą długość włosów, także na skalp. Wiadomo, jeśli zdecydowałabym się na stosowanie produktu na same włosy, nie zauważyłabym poprawy z wypadaniem. Produkt ten nie przetłuszcza włosów! Można więc śmiało używać go na całą długość bez obaw. Zauważyłam też delikatne wzmocnienie włosów. Odżywka sprawdza się naprawdę dobrze. Włosy mają ładny połysk, są puszyste, gładkie. 

Znacie tą serie?

Komentarze

  1. ja pokochałam szampon z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że chętnie skuszę się na tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty z takim dozownikiem, są naprawdę wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam gdzieś próbkę szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt jeszcze mi nie znany:) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej firmie nie słyszałam, ale produkt też miałby u mnie wielkiego plusa za takie wygodne opakowanie :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I have never heard of the brand before
    (we follow via G+ and GFC now, maybe you would like to follow us, too?)
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic post!
    Kisses :)

    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/04/unicecom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz ją widzę ale chętnie poznam ją bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pompka to zdecydowanie dobry pomysł. Nie miałam produktu, i aktualnie jeszcze poczekam z jego zakupem, bo mam troszkę do zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wypróbowała na swoich włosach :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że jest sporo firm, które mam do poznania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to prawda ze naturalne szampony plataja wlosy! Moje to plataly tak ze tragedia! Tego jeszcze co prawda nie stosowalam -moze warto to zmienic?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, the product looks good. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkalam sie jeszcze z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka